Blogger Backgrounds

welcome pix

Monday 2 January 2012

new year?? 21?? erghhhhh..........

assalamualaikum and hye peeps~

rasenye lom t'lmbat akma nak wish SELAMAT TAHUN BARU!!

so ape azam baru anda?? cakap pasal azam ni kan, wajib ke ade azam baru tiap kali tahun baru??
bagi akma, if we have an intention to do something good, u don't have to wait for a new year to come..bila2 rase nak buat something nice,go on lah..tapi kalau kite anggap tahun baru tu sbg pemangkin untuk capai azam tu, ok je.no offense k bg yg mmg tggu tahun baru for a resolution..semua org pun ade opinion kan..hehe..so terpulang kat individu tu la..

tahun 2012 ni,umur akma dah 21 tahun taw..tua ke?? dah kire tua la jugak kan...tp akma tak kesah pun..kenapa???? sebab ramai yg tak knl akma ingat akma ni still budah skolah!! oh my!!
klaka je..advantage or disadvantage tu??hehe..terpulang la...as for me,no matter what,
I LOVE MYSELF.

Ni ada ucapan untuk AMIRUL ASYRAF 



Dear,thanks for being there for the whole 2011..
i can't create beautiful words to describe how i appreciate the time we spent together..
your existence make me feel safe..
with you,i didn't realize as the time flies..
i can't wait to have memorable time for the next years and for the rest of life.
thanks for being my boyfie,my soulmate and my bestfren,
ily damn much.
sekian terima kasih.muchos love~

No comments:

Post a Comment